Polecane

2016 rokiem sportu w każdym wieku

Na dobre zaczęło się w lutym tego roku gdy Sport Illustrated zamieścił w swoim magazynie zdjęcia 56-letniej (najstarszej jak do tej pory) modelki w kostiumie kąpielowym.

Niedługo potem Reebok i Nike wyszło do swoich konsumentów z bardzo jasnym przesłaniem, że wiek nie jest żadną wymówką dla nieuprawia sportu, a nasze ciało należy dbać przez całe życie. I kropka.

Przypomnijmy te filmy reklamowe:

Nike – ponad 2,5 mln wyświetleń

Rebook – ponad 1,3 mln wyświetleń

To, że marketing modowy otworzył się na starsze pokolenia nie jest dla nas żadną nowością i nie piszemy, tak jak wcześniej, o kampaniach z udziałem modelek 50, 60, 70 czy 80+ z wyrazem zaskoczenia, a co najwyżej uznania dobrze już zakorzenionego trendu. 

Niemniej jednak to, że „siwa rewolucja” dotarła, i to w bardzo dobrym stylu, do największych sportowych koncernów była dla nas pewną (bardzo miłą) niespodzianką. Tak jak i moda, sport nie jest zarezerwowany tylko dla młodych.

Inne przykłady z 2015/2016 roku:

Shape Fit 40+ Aneta Kręglicka

Zdrfowie 50+ magazyn

Virgin Active

STYLISSIMA

...aby otrzymywać najnowsze wpisy prosto na skrzynkę.

1 Comment

  1. Mówią że sport to zdrowie. 🙂 Fajny pomysł z modelkami 50, 60, 70, 80+ 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *