Polecane

Armani też już to wie!

Tuż po zakończeniu zimowego sezonu pokazów, kolejne wielkie domy mody prezentują swoje kampanie reklamowe na najbliższe miesiące.

I tak (po Balmain, o czym pisałyśmy kilka dni temu), kolejny wielki dom mody, Armani, zatrudnił do kampanii reklamowej modelki, które przekroczyły czterdziestkę i pięćdziesiątkę. W reklamach linii „the New Normal” pojawiły się modelki Yasmin Le Bon (51), Nadja Auermann (44), Stella Tennant (45) i Eva Herzigová (42). Klasycznym strojom towarzyszy nieprzesadzony makijaż i dość zwyczajne fryzury modelek.

Jednym słowem, ponadczasowe piękno!

Projektanci przekonali się chyba na dobre, że większy sens ma prezentowanie ubrań za setki lub nawet tysiące euro na kobietach dojrzałych (które potencjalnie stać na ich zakup), niż na osiemnasto- i dwudziestokilkulatkach (które w znakomitej większości wybierają przecież ubrania z sieciówek). Nawet jeśli przyczyną tej zmiany są analizy działów finansowych, jesteśmy za!

armani-herzigova

Giorgio-Armani-New-Normal-Spring-Summer-2016-Advertising-Campaign-Peter-Lindbergh-1200x801

STYLISSIMA

...aby otrzymywać najnowsze wpisy prosto na skrzynkę.

3 komentarze

  1. aga

    Oby w tym kierunku poszli wszyscy projektanci!

  2. Całkiem ciekawy pomysł zobaczymy jak dalej się to wszystko rozwinie. Ja jestem za.

    • Magda

      My też!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *