Polecane

A my znowu o bieliźnie. 50-latki w kampanii „Over 50 shades of Grey”

Producenci bielizny chyba na dobre zrozumieli fakt, że pięćdziesięciolatki noszą/kupują bieliznę (a prawdopodobnie odkryli też fakt, że potrafią zostawić w ich sklepach znacznie większe sumy niż dwudziestolatki). Mamy więc ostatnio wysyp reklam bielizny, których twarzami są dojrzałe kobiety. Dopiero co pokazywałyśmy wam zdjęcia Grażyny Wolszczak dla marki Triumph i Doroty Wellman dla Chantelle, a mamy kolejny przykład.

Brytyjska marka JD Williams, która znana jest z ubrań plus size rozpoczęła kampanię Over Fifty Shades of Grey, której nazwa zgrabnie nawiązuje do tytułu bestsellerowego erotyku („Pięćdziesiąt twarzy Greya”) i koloru włosów bohaterek kampanii. Tak, wszystkie bohaterki to kobiety o siwych włosach!

jd-williams-over-fifty-shades-of-grey

jd-williams-over-fifty-shades-of-grey-2

STYLISSIMA

...aby otrzymywać najnowsze wpisy prosto na skrzynkę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *