Moda, Polecane

Kampania różnorodności według Debenhams

To się nazywa odwaga! Najpierw zakazali używania photoshopa w reklamach strojów kąpielowych. Teraz poszli o krok dalej i zrezygnowali z zatrudniania zawodowych modelek. W najnowszych reklamach i katalogach brytyjskiej sieci domów handlowych Debenhams można zobaczyć ludzi, którzy noszą różne rozmiary (także XXL), mają różny kolor skóry, są niscy i wysocy, pełnosprawni lub nie. No i to co jest dla nas najciekawsze – są w różnym wieku.

Wszystko to pod tytułem „kampania różnorodności”.

Może nie ma w tych zdjęciach i projektach wielkiego artyzmu, ale jest za to wielka odwaga. I właśnie za to… wielkie brawa!

 

debenhams-kostiumy

STYLISSIMA

...aby otrzymywać najnowsze wpisy prosto na skrzynkę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *