Moda, Polecane

22, 26, 45, 73 – to nie numery losowania totolotka, tylko wiek modeli, którzy wystąpili w najnowszej kampanii Prady.

Klasyczne, niezbyt zróżnicowane stroje. Czarno-białe, niezbyt dynamiczne zdjęcia. Wygląda jak przepis na najnudniejszą kampanię reklamową w historii? Nic bardziej mylnego, o ile dorzuci się do tego jednolitego tła czterech „niestandardowych” bohaterów, których różni wiek, typ urody i temperament. Czterej aktorzy: Aaron Taylor-Johnson (22), Benicio del Toro (45), Dane DeHaan (26) i Harvey Keitel (73) zostali twarzami najnowszej kampanii Prady.

Obejrzyjcie, wiemy, że to Wy ubieracie swoich mężów 😉

I koniecznie zwróćcie uwagę na oprawki okularów!

Prada sprytnie przyłączyła się do firm, które zamiast udawać, że demografia nie istnieje, zatrudniają do swoich reklam coraz starszych modeli. A skoro Prada przyłącza się do „siwej rewolucji”, to chyba nie ma już odwrotu od tego trendu 😉


STYLISSIMA

Ostatni wpis: „Nigellissima!”:
http://www.stylissima.pl/2012/12/nigellissima/

STYLISSIMA

…aby otrzymywać najnowsze wpisy prosto na skrzynkę.

 

STYLISSIMA

...aby otrzymywać najnowsze wpisy prosto na skrzynkę.

1 Comment

  1. Szału nie ma 😉 Widywałam lepsze kampanie i lepszych modeli, ale oczywiście tragedii też nie ma. Prada to Prada, zawsze poziom trzyma.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *