Moda, Polecane

Trzy pokolenia, dwie firmy, jedna kolekcja

Sieciówki coraz chętniej nawiązują współpracę ze słynnymi projektantami. Oto najnowszy przykład – kolekcja włoskiego domu mody Missoni dla szewdzkiej marki Lindex. Kolekcja powstała w szczytnym celu – 10% z jej sprzedaży trafi na konto fundacji wspierającej walkę z rakiem piersi. Zebrano już ponad 15 milionów koron szwedzkich (czyli ok. 7,5 miliona złotych).

W kolekcji znalazły się ubrania zaprojektowane z myślą o kobietach w każdym wieku. Nic więc dziwnego (w każdym razie w Szwecji), że do udziału w kampanii reklamowej zaproszono trzy pokolenia modelek. Legenda mody Carmen dell’Orefice pozuje w towarzystwie Emily Didonato i dwóch maleńkich dziewczynek. Efekt: pięknie, modnie, międzypokoleniowo, no i w dodatku z przesłaniem!

więcej wpisów o Carmen dell’Orefice:
http://www.stylissima.pl/tag/carmen-dellorefice/

STYLISSIMA

Ostatni wpis: „Michelle Obama kontra Ann Romney”:
http://www.stylissima.pl/2012/11/wybory-w-usa-michelle-obama-ann-romney/

STYLISSIMA

…aby otrzymywać najnowsze wpisy prosto na skrzynkę.

STYLISSIMA

...aby otrzymywać najnowsze wpisy prosto na skrzynkę.

Trackbacks / Pings

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *