Polecane

Siwa rewolucja, czyli znowu tekst o Lindzie ;)

„Mam tyle lat, ile mam” – mówi Bogusław Linda w najnowszej reklamie Geriavitu, a jeden z najbardziej opiniotwórczych polskich blogów o marketingu hatalska.com ogłasza, że oto nadchodzi do nas w końcu siwa rewolucja (z angielskiego celebrating aging).

siwej rewolucji chodzi o to, że starsze osoby mają świadomość swojego wieku – nie przeraża ich to jednak, nie próbują tego ukryć, ani zamaskować. Wręcz przeciwnie – są zadowolone z życia, aktywne i – jak to kiedyś określił Paco Underhill „wiedzą, ile pieniędzy mają do wydania, zanim umrą” (…).

Czyżby koniec z reklamami, w których siwe babcie z włosami upiętymi w koczek dziergają na drutach lub opiekują się wnukami? Czasy się przecież zmieniły i skoro „czterdziestka to nowa trzydziestka” (a pięćdziesiątka to nowa czterdziestka itd…) to czas zacząć pokazywać kobiety, które „w pewnym wieku” wyglądają i czują się świetnie.

My jesteśmy na to bardzo dobrze przygotowane 😉

PS. Tu znajdziecie cały tekst Natalii Hatalskiej: http://hatalska.com/2012/10/02/linda-w-reklamie-geriavitu-i-i-super/

STYLISSIMA

Nasz ostatni wpis: „Moda z ulicy | Hania ma swój sposób na złoto”:
http://www.stylissima.pl/2012/10/moda-z-ulicy-hania/

STYLISSIMA

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać najnowsze wpisy prosto na skrzynkę

 

STYLISSIMA

...aby otrzymywać najnowsze wpisy prosto na skrzynkę.

Trackbacks / Pings

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *