Ikony stylu, Moda

Carine Roitfeld – po kampanii reklamowej czas na okładkę

57-letnia Carine Roitfeld (była naczelna francuskiego Vogue’a) staje się jedną z najbardziej rozchwytywanych modelek. Zaraz po odejściu z „biblii mody” wystąpiła w kampanii reklamowej ekskluzywnego domu mody Barney’s (pisałyśmy o tym kilka tygodni temu: http://www.stylissima.pl/2011/08/carine-roitfeld-gwiazda-kampanii-reklamowej/), teraz pojawiła się na okładce kultowego magazynu branży mody – „i-D magazine”.

Całkiem zabawny wydaje nam się t-shirt z nadrukiem brytyjskiej królowej: Carine Roitfeld uważana jest w końcu w branży za niekwestionowaną królową stylu 😉

Ciekawostka – jeśli spojrzy się na tytuł magazynu „i-D” jak na uśmieszek z esemesów, wygląda jak twarz z przymrużonym okiem. To dlatego na okładkach tego pisma modelki zawsze mają zasłonięte lub przymrużone prawe oko. Zobaczcie same:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

STYLISSIMA

...aby otrzymywać najnowsze wpisy prosto na skrzynkę.

Trackbacks / Pings

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *